Talar ut

Jag gör bort mig ibland. Känns sådär. Låt mig få tala ut om det senaste. Vi har fått in en tjej på jobbet som är från Mq-vikariepool. Jag och flickan i fråga håller på och snackar om det ena och det sjunde. Helt plötsligt ser jag en fet smutsfläck på hennes kind. Jag avbryter mitt i våran konversation och berättar om hennes smutsfläck så hon kan tvätta bort den. (Förövrigt är det ett måste om man ser sånt på någon vän eller i det här fallet, nybekant) Hon blir tacksam för min uppmärksamhet och går till spegeln. Det visat sig att hon bara har ett fett födelsemärke och förstår inte vilken smutsfläck jag menar. Jag skämms och går på rast. Fin lördag! /netto fetto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0