Tider



"Varför längtar du till den dagen du ska fylla sju?" Tror att det är en sångrad ur en av Mange Us dängor. Så sant som det är sjunget. Allttid längtar vi till det vi inte har, är det sommar vill vi ha vinter, är man i Norrland vill man vara i Skåne (?) Saken är den, tycker jag, vi får drömma och längta. Bara vi inte glömmer våran vardag och allt vi har NU! Som vi (med all säkerhet) har längtat efter innan. Sommarbilden ger mig minnen och jag kan inte annat än komma på mig själv att längta till sommarlov med Kåv. Men den kommer, den ljuva, underbara sommaren! Innan dess ska jag frysa, vara blek och leka i snön. /Nettilla

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, det är aldrig fel :'D Verkligen godaste efterrätten av alla efterrätter! Även om det är enkelt så är det mycket godare än alla lyxefterrätter man kan beställa på fina restauranger :b Och smaken är vad som räknas enligt mig!

2011-01-02 @ 20:46:46
URL: http://emmabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0