gulv&flis



Hær står jag på jobbet. Det ær helt onødigt før huset att ha øppet från sju, det ær ju inte en kotte på bygget (førutom alla vi som jobbar hær såklart). Onødigt før huset, men ganska soft før mig. Jag kan stå hær i godan ro med en kopp kaffe och låta tiden gå. Snart nog ska jag børja med bestællning, men det ær egentligen det enda som behøver gøras hær på morgonkvisten.

Jag har massiv træningsværk från ett hårt skivstångspass igår, ledaren før passet ær en intressant liten asiatkvinna, hård och stræng. Yep yep.



Nettan & jag kanske ska bli kollegor inom en snar framtid, det vore så fantastiskt kul att jag kan inte sluta tænka på det. heja heja heja måste kirra biffen!

/Kåv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0